سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نکات و ترفند های وب مستری

21سرویس برتر کوتاه کننده لینک (ایرانی و خارجی)

خلاصه مطلب :

حتماً در مورد کوتاه کننده لینک شنیده و یا به دفعات از سرویس‌ های کوتاه کننده لینک استفاده کرده‌اید. استفاده از سرویس های کوتاه کننده لینک می تواند دلایل مختلفی داشته باشد. به عنوان مثال :در بعضی از وب سایت ها یا شبکه های اجتماعی(مثلا تویتر) با محدودیت تعداد کاراکترهای ارسالی و یا تعداد کاراکتر لینک هایتان روبرو هستید.در این موارد محدودیت دارید و مطالبتان را با تعداد کاراکترهای مشخصی باید ارسال کنید.

 

علاوه برآن ممکن است بخواهید لینکی را در مطالبتان قرار دهید. همین موضوع می تواند دلیل خوبی برای کوتاه کردن لینک هایتان باشد. با کوتاه کردن لینک از به هدر رفتن کاراکتر های تان جلوگیری می کنید و می توانید مطالب مفید تری ارسال کنید.

 

البته این موضوع تنها یکی از چندین دلایلی است که کاربران اینترنتی از سرویس های کوتاه کننده لینک استفاده می کنند.(در ادامه دلایل کوتاه کردن لینک را به طور مفصل بررسی خواهیم کرد) .

 

زمانی که با این محدودیتها روبرو می شوید سوالات زیادی در مورد کوتاه کردن لینک و سرویس های کوتاه کننده لینک درذهنتان مطرح می شود. در این مقاله سعی شده به مهم ترین سوالات در مورد کوتاه کردن لینک و سرویس های کوتاه کننده لینک پاسخ داده شود با ما همراه باشید تا به شما بگویم که :

 

لینک کوتاه چیست؟ (url کوتاه)

کوتاه کننده لینک ( سرویس کوتاه کننده URL) چیست؟

دلایل و انگیزه های کوتاه کردن لینک کدامند؟

بهترین سرویس های کوتاه کننده لینک کدامند؟

لینک کوتاه چیست؟ (url کوتاه) :

ساختار لینک می تواند طولانی ، پیچیده و یا دشوار باشد. این موضوع ممکن است دردسرساز شده  و  محدودیت هایی برای به اشتراک گذاشتن  لینک ها به وجودآورد.برای عبور از این محدودیتها اینگونه لینک ها را کوتاه می کنند.

 

لینک کوتاه آدرسی کوتاه شده و خلاصه از لینک های طولانی یا پیچیده اینترنتی است.کوتاه کردن لینک می تواند دلایل زیادی داشته باشد که در ادامه به آنها اشاره خواهم کرد اما به مثالی از یک لینک کوتاه که در زیر آورده شده است دقت کنید.

 

http://bit.ly/39o1rRz این لینک یک لینک کوتاه شده است که اشاره به مقاله تولید محتوا چیست؟ دارد که اگر روی آن کلیک کنید شمار را وارد صفحه مربوط به این مقاله می کند.

 

 

بیشتر بخوانید :سئو چیست؟ چه اهمیتی برای کسب و کارتان دارد؟

کوتاه کننده لینک چیست؟( سرویس کوتاه کننده URL) :

کوتاه کننده لینک ابزاری است که می توانید به کمک آنها پیوندهای طولانی وب سایتتان را کوتاه کنید. بسیاری ازاین ابزارها می توانندبا کوتاه کردن لینک اطلاعاتی در مورد کاربرانتان در اختیارتان قرار دهند که می توانید با پیگیری و تجزیه و تحلیل این اطلاعات شاهد افزایش بازدید سایت تان باشید.

 

دلایل و انگیزه های استفاده از کوتاه کننده لینک کدامند؟

شاید برایتان سوال باشد که چه دلایل و انگیزه هایی برای کوتاه کردن پیوندهای وب سایت تان وجود دارد. کوتاه کردن لینک به دلایل و انگیزه های متفاوتی صورت می گیرد به عنوان مثال :

 

کوتاه کردن لینک با هدف ایجادلینک های جذاب از لحاظ بصری :

زمانی که از کلمات فارسی در لینک هایتان استفاده می کنید.علاوه بر طولانی شدن لینک هایتان با کاراکترها وعلایم نامشخصی  مواجه می شوید که از لحاظ بصری بسیار نا خوشایند هستند.علاوه برآن به دلیل تعداد بالای کاراکترها محدودیتهایی را ایجاد می کنند.

 

به کمک کوتاه کننده لینک می توانید این مشکل را برطرف کنید.حتی بعضی از این ابزارها این امکان را به شما می دهند که نام برندتان را در لینک کوتاه شده به نمایش بگذارید.

http://www.hamrahict.com/link-shortener/