سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نکات و ترفند های وب مستری

نظر

افزایش درآمد از برنامه نویسی وب :

  • آیا شما یک برنامه نویس هستید که استخدام شده اید و به فکر یک درآمد بیشتر هستید؟
  •  آیا شما یک توسعه دهنده وب مستقل هستید که به دنبال راه هایی برای افزایش درآمد خود هستید و مهارت های خود را بهتر استفاده کنید؟

https://join-adf.ly/22927871

من به عنوان یک برنامه نویس وب هم کارمندی را تجربه کرده‌ام و هم فریلنسری در این مقاله می خواهم که نکات مهم برای جهش از کارمندی به فریلنسری را برای شما همراه با ابزارهای مورد نیاز توضیح دهم با ما همراه باشید


چقدر پول می توانید به عنوان یک توسعه دهنده وبدست آورید؟

این یک سؤال است که من اغلب از خودم پرسیدم. چرا که نه؟ 

در پاسخ این سوال باید بگویم :آمارها و ارقام متفاوتی از در آمد توسعه دهندگان وب وجود دارد (کارمند)اما اگر بخواهم از تجربه خودم در این زمینه برای تان صحبت کنم باید بگویم که میانگین در سال یک توسعه دهنده وب بین 75 هزار دلار تا یکصد هزار دلار درآمد دارد.

البته هستند کسانی که ادعا می کنند درآمد آنها به 150 هزار دلار در سال هم از توسعه دهندگی وب رسیده استباید بگویم که پتانسیل این کار بسیار بالاست و حتی می‌توانید به درآمدهای بالایی که حتی تصور آن را نمی کنید برسید همه چیز بستگی به تلاش شما و مکانی که برای آنها کار می کنیدو برنامه‌ریزی شما دارد.

بررسی مزایا و معایب آزاد کاری برای یک برنامه نویس وب :

هشدار -آزاد کاری  می تواند بسیار ناپایدار باشد.

کار کردن به عنوان یک فریلنسر می تواند برای شما در آمد های پی در پی داشته باشد و یا اینکه مدت‌ها برای شما هیچ درآمدی نداشته باشد قبل از اینکه از شغل خود به عنوان یک کار مند دست بکشید و وارد این کار شویدباید به صورت کامل  این حرفه را بررسی کنید چراکه ورود به این حرفه بدون این که تجربه کافی و زمان مناسب داشته باشید ممکن است عواقبی برای شما داشته باشد به این نکته حتما توجه داشته باشید.

تنطیم ساعات پاسخگویی

 

هنگامی که شما به عنوان یک کارمند فعالیت می کنید ساعت کار مشخصی دارید و میتوانید برنامه ریزی داشته باشید و کارهای شخصی تان را هم سرموقع انجام دهید اما نکته اینجاست که وقتی به عنوان یک فریلنسر شروع به فعالیت میکنید مشتریان شما به این نکته توجهی ندارند (تایم کار شما)  ممکن است در هر ساعتی از شبانه روز برای انجام کارشان یا رسیدگی به مشکلاتشان با شما تماس بگیرند این ممکن است برای شما دردسر ساز باشد اما بعد از گذشت 4 سال که این کار را انجام می‌دهم الان کنترل بهتری روی این موضوع دارم و راحت تر می توانم که آن را کنترل کرده و برای زندگی شخصی خودم هم برنامه ریزی کنم.

پرداخت پول توسط مشتری 

وقتی که شما به عنوان یک آزادکار کار می کنید نحوه پرداخت دستمزد شما توسط مشتری ها متفاوت است ممکن است شما در یک هفته پول زیادی دریافت کنید اما پنج یا شش هفته پشت سر هم نتوانید که هیچ درآمدی داشته باشیم برای اینکه از به وجود آمدن این مشکلات جلوگیری کنید شما باید یک برنامه پرداخت برای خودتون داشته باشید و سعی کنید که دستمزد خودتان رابا این برنامه هماهنگ کنید تا بتوانید درآمد ثابت و پایداری داشته باشید و جیب‌تان هیچ موقع خالی نماند به این نکته حتما باید توجه داشته باشید.

 

استرس، مسئولیت و حجم کار

من عاشق کار کردن به عنوان یک آزادکار هستم و احساس می کنم که بهترین شغل دنیا  اما شروع این کار به این راحتی نیست و باید شما تخصص کسب کنید و بعد به دنبال پروژه بگردید که این ممکن است یک پروسه طولانی مدت برای شما باشد همچنان که من برای دریافت اولین پروزه ام استرس و هراس زیادی داشتم.

در اوایل کارهنگامی که اولین پروژه را گرفتم و مجبور شدم که در هفته اول 40 ساعت کار کنم اما بعد از اینکه کار را تمام کردم با تغییر نظر مشتری مجبور شدم 75 ساعت دیگر روی آن کار کنم درست است که دستمزد آن را دریافت کردم و در نهایت خوشحال بودم اما این کار استرس و فشار  زیادی به من وارد میکرد.

 

 وقتی که تجربه کاری شما بالا رفت با سیستم سازی و برنامه‌ریزی برای انجام پروژه‌های مشتری می توانید  این استرس و فشار را به حداقل برسانید شما هم باید در فکر انجام این کار باشید و استرس و فشار کارتان را کاهش دهید.

خوب به اندازه کافی در مورد استرس ساعت های کار بی وقفه و دریافت هزینه های متغیر براتون صحبت کردم بیاییدبه ادامه صحبت مون بپردازیم.


ادامه دارد.................